The وضعیت دین در جهان Diaries

Wiki Article

از گسترش وهابیت در آذربایجان تا سیاستگذاری فرهنگی صهیونیست‌ها

تعداد دانلود : ۷۵۰ خرمدینان (خرمدینیه)، جنبشی اجتماعی و در مخالفت با حاکمیت عباسیان که در سده دوم، در سرزمین های شرقی خلافت و شمال غربی ایران و به ویژه آذربایجان، به وجود آمد. مقاله پیش رو به بررسی چگونگی دست یابی عباسیان به قدرت به وسیله فریب افکار عمومی با عناوینی چون دعوت به «الرضا من آل محمد» برای تصدی امر خلافت اشاره می کند. نویسنده از سویی با نگاهی گذرا به جنبش های اجتماعی پرداخته است و از سوی دیگر ارتباط این جنبش های از جمله خرمیه و بابکیه با شیعه امامیه را مورد کنکاش قرار می دهد.

۴. بررسی اوضاع مذهب و اقلیت های مذهبی در دوره سامانیان نویسنده: زهرا بریسم هاجر بهبودی مسعود ولی عرب منبع: تاریخنامه خوارزمی سال پنجم تابستان ۱۳۹۶ شماره ۱۷ «ویژه نامه تاریخ اسلام» کلید واژه ها: سامانیان اسماعیلیه مانویت فرق مذهبی حوزه های تخصصی: حوزه‌های تخصصی تاریخ ایران اسلامی حکومت های ایرانی- اسلامی سامانی فرهنگی حوزه‌های تخصصی تاریخ گروه های ویژه تاریخ ادیان

در روش قرآن هنگام بیان احکام حجاب،اصولی هم چون آزادی و حفظ کرامت‌ انسانی‌۱،مدارا۲،اعتدال و دوری از افراط و تفریط۳،تشویق،مثبت‌اندیشی‌۴ رعایت شده است. موضوع حجاب در قرآن در چارچوب نظام عفاف اسلامی مطرح شده است با توجه به سوره‌ی نور و روند طرح مسائل در آن به این نتیجه می‌رسیم که در این‌ چارچوب،حجاب،عفاف،و غیرت سه رأس مثلث عفاف در جامعه هستند.

گزارش دويچه وله از نقش سريال هاي ترکي در افزايش ۴۰درصدي طلاق در ترکيه اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۳

گسترش مناسک و رویدادهایی از این قبیل چه نقشی در رشد دین‌داری ایفا می‌کند؟

آدرس:تهران، خیابان هنگام، خیابان وارباز، میدان پاکدامن،پاساژ ایرانیکا(مراجعه با هماهنگی)

این مطلب را هم ببینید:   مسئله حجاب در غرب/ مقاله خانم هلن واتسون

اين زيارتگاه در استان گنجه قرار دارد و مسجدي روي آن بنا شده است كه بسيار قديمي است.

یک مجموعه کامل که از جنس تورهای طلایی رنگ و دست‌دوزی‌های فلزی در حاشیه‌های آن دیده می‌شد. همه‌ مدل‌ها سرپوش‌هایی به رنگ طلایی، ابریشم صورتی و نقره‌ای داشتند.

مسیحیان نیز در انتظار مصلح جهانی هستند و اگر چه باور دارند که او حضرت عیسی مسیح(ع) است که از آسمان نزول کرده و جهان را پر از عدل خواهد کرد.

همه اين شبهات به واسطه كتب تبليغي، نوارها و سي‌دي‌ها، روزنامه‌ها و مجلات، متون درسي، برنامه‌هاي تلويزيوني و… ارائه مي‌شود و به check here مردم تلقين مي‌گردد.

مجموع مراکز اسلامی و مساجد موجود در کانادا، بالغ بر سیصد و شصت مسجد و سازمان اسلامی است

در ماه‌های محرم و صفر همه ساله ضمن آنکه بر اقدامات ضددینی دولت آذربایجان از قبیل برگزاری جشنواره‌های موسیقی مبتذل و سایر اقدامات مغایر با شئونات اسلامی افزوده می‌شود، در همان حال محدویت‌های زیادی نیز برای مردم عزادار در برگزاری مراسم‌های سوگواری سیدالشهدا (ع) اعمال می‌گردد.

Report this wiki page